Sweet Fit & Eat Białystok | Bezglutenowa Cukiernia Piekarnia Kawiarnia

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne towaru. Jeśli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar ma wady masz prawo złożyć reklamację, w której określ swoje żądania dotyczące zgodności towaru z umowa lub zwrot całości lub części wpłaconych środków.

Jak złożyć reklamację?

  1. Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji droga mailową na adres sklep@sweet-fit.pl.
    Dokładnie opisz wady, które chcesz zgłosić. Dodatkowo najlepiej dołącz zdjęcie uszkodzonego towaru lub uszkodzonej przesyłki wraz z protokołem szkody od firmy kurierskiej.
  2. Poczekaj na kontakt z naszej strony, gdzie odniesiemy się do całej sytuacji i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  3. Jeśli ustalimy, że należy odesłać reklamowany towar, wówczas spakuj go wraz z wydrukowaną korespondencją mailową, dowodem zakupu oraz danymi kontaktowymi i wyślij na adres:

SWEET FIT KOZŁOWSKI GRZEBYK S.C.
ul. Legionowa 30/6,
15-281 Białystok

Obowiązkowy dopisek „Reklamacje”.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas reklamowanego towaru, o czym poinformujemy Państwa e-mailowo lub telefonicznie.


Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI poniesione przez koszty KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na kartę podarunkową (voucher).

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

Zgodnie z zapisami powyższej ustawy oraz dyrektywy prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje dla towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia (np. artykułów spożywczych).

W związku z powyższym, nie przewidujemy możliwości zwrotu towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym.

Po więcej szczegółów zapraszamy do w zewnętrznych źródeł, np. https://konsument.gov.pl/prawa-konsumenta-zakupy-przez-internet/